woensdag 1 juni 2011

Zomer

Mocht u het vergeten zijn, over pak hem beet 20 dagen begint de zomer. Metereologisch ligt dat allemaal compleet anders, maar ik houd gewoon mijn basisschoolkennis aan omtrent de jaargetijden. 21 juni, 21 september, 21 december en 21 maart. Lekker duidelijk. Maar goed, daar wil ik het helemaal niet over hebben. Zomer betekent zomerplaatjes.

Het is volgens mij allemaal de "sixties revisited" wat deze zomer de klok slaat. Maar goed, daar ben ik al nooit vies van geweest. We beginnen de zomer met Lola Kite en Two Door Cinema Club. Respectievelijk Amsterdams en Noord-Iers. Da's weer eens wat anders. Nou goed, Miles Kane er ook nog een keer bij. Omdat het zo'n lekker nummer is. En Miles Kane is een held natuurlijk. Maar dat is weer een geheel ander discussie.

































2 opmerkingen:

M. zei

Lekker retro, je nieuwe look and feel ;-)

Charing Cross* zei

Ik word oud ;-)