donderdag 21 april 2011

Ryan Adams Ellende

Geachte concertganger,

Zoals u wel bekend is het concertgebouw Amsterdam een waardeloze plek. De akoestiek is diepe ellende. Als je daar ook nog een depressieveling als Ryan Adams neer zet, die vreselijke kwijlliedjes op zijn akoestische gitaar gaat zitten spelen, dan is de ellende helemaal compleet.

Ik kan daarom goed begrijpen als mensen hun kaartjes ad  € 43,00 liever kwijt zijn, dan rijk. Dat zal nog niet meevallen. Maar goed, ik doe u een plezier. Ik neem ze graag over. Ik ga wel een avondje tenenkrommend in het Concertgebouw zitten luisteren naar dat neurorische geneuzel van een man die denkt dat hij Bob Dylan is.

Het is een opgaaf, maar als u die kaartjes daarmee kwijt raakt, dan strijk ik graag over mijn hart. Ik snap in dat verband trouwens niet dat u allemaal massaal naar de ticketshop bent gerend, zonder mij vooraf te informeren. Dat had u namelijk kunnen voorkomen dat het concert uitverkocht zou raken en er mensen gaan denken dat een avond luisteren naar gezever op de akoestische gitaar de moeite waard is. Dat is het namelijk absoluut niet. En het Concertgebouw zelf is ook diepe ellende. Bovendien moet u helemaal naar Amsterdam en dat is helemaal 3x niks op de dinsdagavond. U zult zien dat het regent, storm en hagelt, ook al is het eind juni en de treinen ook spontaan niet meer rijden Nee, u bent blij als u verlost bent van die kaarten. U kunt contact opnemen via bovenstaand adres. Ik verneem graag van u.

Met vriendelijke groet,

Geen opmerkingen: